20.10.2016
Викладач
спеціальних дисциплін: М.В. Пеховка
|
УРОК №27 (у супровіді фото-звіт)
Тема уроку: Технологічна послідовність з’єднання полімерних труб (слайд 1)
Методична мета:
|
Використання інноваційних технологій та наочності на
уроках спецтехнологій у процесі подання нового матеріалу.
|
Навчальна мета:
|
Ознайомити учнів з
технологічною послідовністю з’єднань полімерних труб.
|
Розвиваюча мета:
|
Розвинути в учнів раціональне мислення, спостережливість, увагу та творче
мислення.
|
Виховна мета:
|
Виховати в учнів повагу до праці обраної професії, моральних якостей
учнів як особистостей, дисципліни, відповідальності, самостійності та
ініціативи.
|
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Матеріально-технічне забезпечення та дидактичне
забезпечення: навчальні посібники,
робочі зошити, картки-завдання, презентація «Технологічна послідовність
з'єднання полімерних труб», проектор, комп’ютер, телефон, веб камера, фітинги, зварювальний апарат для полі-дифузійного
зварювання поліпропілену.
ХІД УРОКУ
1.
Оргмомент: Рапорт
групи про готовність до уроку; робота з журналом
Викладач: Доброго дня чи всі
готові до уроку? Сьогодні в нас святковий день, не хай природа починаю
переходити в зимню фазу але промені сьогоднішнього сонця радують нас. На
сьогоднішньому уроці ми також зрадіємо від отриманих знань а саме, як
з’єднуються труби неорганічного походження створені з пластику (полімеру).
2.
Перевірка домашнього
завдання та актуалізація попередніх знань:
Викладач: На
попередніх уроках ми розглянули види полімерних труб, фасонні частини які ім
належать (фітинги). Спочатку ми з вами пригадаємо, що потрібно для з’єднання
труб, а саме труб з поліпропілену (РР), поліетилену, полівінілхлориду (ПВХ). За
презентацією працюватиме …та… А також будуть роздані картки в яких потрібно
буде відповісти на запитання та поєднати назву фітингу з його малюнком. І ще
трійка попрацює зі скринькою «Багаж знань» в картку заповнить правильну відповідь на 2-а
запитання.
Бажаючі
на картки? Бажаючі на скриньку «Багаж знань»? ну а хто бажає нагадати всім як
називаються фітинги, труби та з якого виду матеріалу вони виготовлені? (слайд 3)
Все
вірно, дякую сідай, всі хто справився з завданням отримують «Бонус картки».
3. Вивчення нового матеріалу
А зараз ми перейдемо до сьогоднішньої теми запишіть з
дошки: «Технологічна послідовність з’єднання полімерних труб».
При виконання даної технологічної послідовності нам
потрібно дотримуватися правил з ОП (слайд 5).
Розпочнемо ми зі з’єднання труби
розтрубним способом відкрийте сторінку 76 вашого робочого зошита та запишіть
відповідь на запитання з екрану (слайд 6).
Наступним технологічним процесом
з’єднання є з’єднання поліпропіленових труб за допомогою полі-дифузійного
зварювання. Що нам потрібно для такого виду з’єднань (слайд 7)
На сторінці 26 навчального посібника ви можете більш
детально самостійно вдома ознайомитись з даним технологічним процесу та дати
відповіді на запитання.
Зараз ми переглянемо технологічну
послідовність з’єднання труб ПНД зварюванням в стик (слайд 9) на сторінці 37 вашого
навчально роздаткового матеріалу. Та переглянемо відео відповідно структури
тех-процесу (слайд 10).
З іншими варіантами з’єднання ви самостійно ознайомитесь
вдома (слайд 11).
На основі самостійного
опрацювання технологічних процесів інших з’єднань та сьогоднішнього уроку, на
наступному уроці ми підсумуємо наші знання, де об’єднаємось в команди та
закріпимо опрацьований сьогодні матеріал, та той, що дається вам на самостійне
вивчення у вигляді «гри-брейрингу». Де кожна з команд отримає за правильні
відповіді на запитання відповідну суму балів яка прирівнюватиметься оцінці за
урок.
А зараз закріпимо сьогоднішні
вивчений матеріал таким міні-тестом (слайд 12,13,14).
відповідь:
1) Б) гумові кільця
2) Зварне з’єднання
3) 1.
5.
Домашнє завдання (слайд 21)
Фото-звіт
Немає коментарів:
Дописати коментар