МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

                                                                                                       20.10.2016
Викладач спеціальних дисциплін:  М.В. Пеховка

УРОК №27 (у супровіді фото-звіт)
Тема уроку: Технологічна послідовність з’єднання полімерних труб  (слайд 1)
Методична мета:
Використання інноваційних технологій та наочності на уроках спецтехнологій у процесі подання нового матеріалу.
Навчальна мета:
Ознайомити учнів з  технологічною послідовністю з’єднань полімерних труб.
Розвиваюча мета:
Розвинути в учнів раціональне мислення, спостережливість, увагу та творче мислення.
Виховна мета:
Виховати в учнів повагу до праці обраної професії, моральних якостей учнів як особистостей, дисципліни, відповідальності, самостійності та ініціативи.

Тип уроку: урок засвоєння  нових знань
Матеріально-технічне забезпечення та дидактичне забезпечення: навчальні посібники, робочі зошити, картки-завдання, презентація «Технологічна послідовність з'єднання полімерних труб», проектор, комп’ютер, телефон, веб камера, фітинги,  зварювальний апарат для полі-дифузійного зварювання поліпропілену.
ХІД УРОКУ
1.      Оргмомент: Рапорт групи про готовність до уроку; робота з журналом
Викладач: Доброго дня чи всі готові до уроку? Сьогодні в нас святковий день, не хай природа починаю переходити в зимню фазу але промені сьогоднішнього сонця радують нас. На сьогоднішньому уроці ми також зрадіємо від отриманих знань а саме, як з’єднуються труби неорганічного походження створені з пластику (полімеру).
2.      Перевірка домашнього завдання та актуалізація попередніх знань:
Викладач: На попередніх уроках ми розглянули види полімерних труб, фасонні частини які ім належать (фітинги). Спочатку ми з вами пригадаємо, що потрібно для з’єднання труб, а саме труб з поліпропілену (РР), поліетилену, полівінілхлориду (ПВХ). За презентацією працюватиме …та… А також будуть роздані картки в яких потрібно буде відповісти на запитання та поєднати назву фітингу з його малюнком. І ще трійка попрацює зі скринькою «Багаж знань» в картку  заповнить правильну відповідь на 2-а запитання.
Бажаючі на картки? Бажаючі на скриньку «Багаж знань»? ну а хто бажає нагадати всім як називаються фітинги, труби та з якого виду матеріалу вони виготовлені? (слайд 3)
Все вірно, дякую сідай, всі хто справився з завданням отримують «Бонус картки».
3. Вивчення нового матеріалу                          
А зараз ми перейдемо до сьогоднішньої теми запишіть з дошки: «Технологічна послідовність з’єднання полімерних труб».
При виконання даної технологічної послідовності нам потрібно дотримуватися правил з ОП (слайд 5).
Розпочнемо ми зі з’єднання труби розтрубним способом відкрийте сторінку 76 вашого робочого зошита та запишіть відповідь на запитання з екрану (слайд 6).



Наступним технологічним процесом з’єднання є з’єднання поліпропіленових труб за допомогою полі-дифузійного зварювання. Що нам потрібно для такого виду з’єднань (слайд 7)
Сам технологічних процес складається з такої послідовності (слайд 8)
На сторінці 26 навчального посібника ви можете більш детально самостійно вдома ознайомитись з даним технологічним процесу та дати відповіді на запитання.


Зараз ми переглянемо технологічну послідовність з’єднання труб ПНД зварюванням в стик (слайд 9) на сторінці 37 вашого навчально роздаткового матеріалу. Та переглянемо відео відповідно структури тех-процесу (слайд 10).
З іншими варіантами з’єднання ви самостійно ознайомитесь вдома (слайд 11).
На основі самостійного опрацювання технологічних процесів інших з’єднань та сьогоднішнього уроку, на наступному уроці ми підсумуємо наші знання, де об’єднаємось в команди та закріпимо опрацьований сьогодні матеріал, та той, що дається вам на самостійне вивчення у вигляді «гри-брейрингу». Де кожна з команд отримає за правильні відповіді на запитання відповідну суму балів яка прирівнюватиметься оцінці за урок.
А зараз закріпимо сьогоднішні вивчений матеріал таким міні-тестом (слайд 12,13,14).
 відповідь:
                  1)        Б) гумові кільця               
                  2)       Зварне з’єднання
                  3)       1.

5.    Домашнє завдання (слайд 21)

Фото-звіт



















Немає коментарів:

Дописати коментар